torsdag den 11. juli 2013

Lidt af hvert

Ugen har stået i flytningens tegn, forstået på den måde at vi har lejet vores gamle hus ud., og da huset på mæglers anbefaling stod møbleret til salg, var der en del, der skulle pakkes og flyttes til vores nuværende hjem (som jo efter 1 år allerede ER møbleret og proppet med ting, så det har været lidt af et puslespil, at få tingene til at passe ind...) 
Men men, intet er jo så skidt, at det ikke er godt for noget; Ting, jeg ikke havde set længe dukkede op, og desuden var det en glimrende anledning til at få flyttet lidt om på nips og ikke mindst få gjort rent!
Først på ugen nåede vi da også lige en tur til Fårup Sommerland. Elsker det der ferie!









#1 Ny kombination

#2 Store blåbær på vej

#3 Scene fra en flytning.. Crap, her er jo allerede fyldt op!

#4 Min familie.. Hvorfor gør man sådan noget frivilligt????

#5 Yngsten leger med scrabble og nylært engelsk. Praha = Prag. Vores yndlingsby og tidligere hjem.

#6 Puha, der var mange beskidte hylder.. Men det skal jo være skidt før det kan blive godt.

#7 Posen, der inspirerede mig til mit blognavn i tidernes morgen. Og nu kan jeg ikke rigtigt lave det om..

torsdag den 4. juli 2013

Blablabla

Jamen først følte jeg mig sådan lidt som hende her


Og så lidt sådan her med hensyn til bloggen


Og nu tror jeg egentlig bare jeg hopper på vognen igen og blogger om løst og fast. Håber stadig der er nogle af jer derude, og hvis I er, vil I så ikke følge mig på Bloglovin :-)




fredag den 15. marts 2013

Følg mig på Bloglovin'

Ikke at jeg fatter en hat, men jeg vil også gerne have I følger mig efter 1/7, så jeg er gået i panik og forsøger mig med Bloglovin' .. Det bliver hårdt arbejde de næste dage for mig at sætte sig ind i alt det nye. Min hjerne slår ligesom fra når det gælder sådan noget her :-)

Follow my blog with Bloglovin

mandag den 7. januar 2013

Farvel 2012

Ligesom sidste år kan jeg ikke rigtig komme igang med et nyt bloggerår uden at have sagt farvel til det gamle, sjovt men sådan har jeg altså en blokering :-)

Der skete store ting i 2012. Vi flyttede fra den ene ende af Danmark til den anden. Jeg boostede min faglighed med et vanvittigt spændende diplom modul og jeg kom tilbage på arbejdsmarkedet med et vikariat, som desværre er slut lige om lidt, men som har været kilde til overraskelse og undren over, hvor stærk jeg egentlig er nu (også i stormvejr). Og så havde manden min og jeg da også lige et kobberbryllup at fejre..juleaften. Så vi endte med en tur for 2 til Århus, hvor vi boede da vi blev gift. Her kommer så en heftig  omgang billedspam, håber I har lyst til at se med.

























#1  Jeg fik en tidlig julegave fra julemanden aka Sabine

#2  Købte et fint ophæng i Højkant

#3  Fik en længe ønsket ring

#4  Tog på kobberbryllupstur og genoplevede gamle yndlingssteder

#5  Spiste alt for lidt sushi (selvom billedet vidner om noget andet)

#6  Sugede det sidste ud af julen

#7  Var på Aros og se Edvard Munch

#8  Var i Regnbuen i mørke

#9  Og nød Århus med lys på

#10 -  14 Fejrede kobberbryllup på vores yndlingsrestaurant

#15 Hang til Apple :-)

#16 Nytårshyggede med mindste nevø

#17 Brugte mine julegavepenge

#18 Besluttede mig for at jeg fortjente et nyt bord

#19 Hyggede med mine drenge

#20 Og bestemte mig for kun at fortryde én ting i det forgangne år!

søndag den 2. december 2012

1. december 2012

Lige et skud billeder fra vores 1. december. De sidste 2 år har der ikke været megen julestemning her på matriklen, men i år kløede det i fingrene for at komme i gang. Billedkvaliteten er ikke noget at skrive hjem om, men havde bare lyst til at vise frem.

Glædelig 1. december - på falderebet!
















lørdag den 3. november 2012