lørdag den 13. februar 2010

Fastelavn er mit navn…

Melder mig i den lange række af fastelavnsindlæg her i blogland med billeder fra en dejlig fastelavnslørdag :-)

Her i huset er ældstebarn og mellemstebarn altid klar på en fest. Faktisk tror jeg de allerede nu lever efter devisen “hver dag er en fest” og den mindste anledning udmønter sig straks i fejring af en eller anden art. (Blot i år har vi fejret Danmarksindsamling og Grand prix, og torsdage fejres at vi har tidligt fri :-))

Så selvfølgelig skal fastelavn ikke gå ufejret forbi (Fastelavn i skole og til spejder er åbenbart ikke nok!) og en fest blev stablet på benene her. Kammerater blev inviteret –også til overnatning!,  pynt blev fabrikeret, udklædningen fundet, tønden malet og fastelavnsboller bagt. Selv katten i tønden er hjemmelavet af ældstebarnet, som også delvist selv har lavet sit ridderkostume (stolt mor skriver her!!) og så er vi klar til fest!

Må jeg præsentere Rockstjernen, Ridderen og Ninjaen (med muskler fra skridt til hage, da kostumet er lånt af største storebror og således ca 4 numre for stort)

fastelavnscollage

3 kommentarer:

  1. Hvor er fastelavnstønden blevet fin, vi glæder os til at male vores imorgen:-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre drenge du har, Mette. Katten er så fin. Jeg forstår så udemærket at du er stolt.
    Tak for den fine gave. Den er jeg rigtig glad for. Den er allerede taget i brug og pynter min emhætte! Jeg laver et indlæg senere i dag, så du selv kan se.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  3. Wow hvor er mine ynglingsnevøer lækre!!! Det er noget vildt sejt tøj Frede/du har fået lavet. Jeg bøjer mig i respekt!

    ps: Jeg glæder mig til at modtage min gavevandringsgave. Bliv nu lørdag!!!!!

    SvarSlet