fredag den 19. marts 2010

Formiddagens syslerier

Manden er draget på studietur og i den anledning har jeg ferie, så tænk jer 6 dage til kreativiteter og andet sjovt. Til formiddag har yngstebarnet og jeg fået færdiggjort et noget mareridtsagtigt projekt: nemlig at tapetsere de i blogland meget berømte Netto-kasser. Heldigvis havde jeg købt noget af tapetet i Netto til at øve med inden jeg begynder at bruge løs af mine andre fine tapeter.

Arghhh, synes da godt nok lige det var svært, og æsken tager sig da vist også bedste ud på længere afstand, men nu er det afprøvet! Indtil videre står den her, men det gør den nok ikke ret længe, synes farven er lidt bleg, men de æsker kan uden tvivl blive fine med andet papir på! Og måske denne i stedet skal ha’ orange bånd?

IMG_3405

Et andet projekt var at skære passepartout’en til, så  plakaten fra sanseudstillingen (med neonprikker!!) kunne passe i rammen. Sikken et hestearbejde!

IMG_3404

God dag til alle!

6 kommentarer:

  1. Hvor er det et lækkert billede!

    SvarSlet
  2. Hej Mette,
    sikke en skøn plakat og æsken ser da helt fin ud herfra hvor jeg sidder;)

    Jeg har hørt om andre som har svært ved at se mine indlæg, og troede at det måske kunne skyldes at jeg glemte at logge ud når jeg havde lagt et indlæg ind, men det må altså også være noget andet.
    Jeg har desværre ingen anelse om hvad det så kan være, har ikke problemer fra egen computer, øv irriterende... har du oplevet det andre steder?
    Fortsat god weekend Stine

    SvarSlet
  3. Så flott plakat! Og esken du har tapetsert ser jo helt perfekt ut! Jeg har også lyst til å forsøke å lege meg noen tapetserte esker etter hvert. Har sett med lengsel på alle fine sker fra Daisy home, men din var jo vel så lekker!
    Knskje det blir tid til litt papirarbeid i morgen..Ha en fortsatt fin helg! klem fra Kardemomme :))

    SvarSlet
  4. Hei Mette
    Åhh, så utrolig fin den tapetserte boksen ble!!! Nydelig bilde med de fineste mugger ved siden av også. Den største hadde en så skjønn farge! Å tapetsere esker drømmer jeg også om å kunne gjøre. Har aldri prøvd det tidligere og ser for meg at det nok er litt knotete og krever masse tålmodighet.
    Tusen takk for hilsen. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men da jeg skulle godkjenne noen kommentarer forsvant de simpelthen bare bort. Er det jeg som er så trøtt at jeg har trykket på "avis"-tasten i stedet? Tror ikke det.
    Kos deg masse som gressenke i huset!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlet
  5. Sikke en fed fed plakat.. Neon - yes!!

    Du skrev til mig at du havde givet mig en award, og jeg har vist slet ikke gjort noget ved det.. Men jeg er selvfølgelig meget beæret og glad..

    Men hvor er det den er? Jeg synes jeg har læst indlægget med det tidligere, men nu kan jeg ikke finde det. Jeg ville bare lige se hvordan jeg skulle forholde mig:-)

    Mange hilsner Christina

    SvarSlet
  6. Ej hvor er jeg dum.. Det er derfor jeg ikke kan finde det. Det var slet ikke dig men Bournonville der havde givet mig en award. Måske minder de to navne om hinanden!!
    Undskyld forstyrrelsen:-)

    SvarSlet