søndag den 25. april 2010

Oprejsning

Efter mit noget mislykkede patchworkprojekt, må jeg jo op på kreahesten igen!  Dog er de små djævlske sekskanter for en stund byttet ud med mere “mundrette” lapper til yngstebarnets sengetæppe.

IMG_3588

De 3 gutter her i huset har altid delt værelse og det har der ikke været meget Boligliv over (3 børn, 3 senge og en millard Legoklodser, biler, Brio osv. har ikke været helt forenenligt med boligreportagevenlige løsninger –og Hurra for det! Plads til udfoldelse er trods alt det vigtigste) Men nu da vi skal igang med indretning af eget (lillebittelille) rum til mindsten, øjner mor her en chance for at gå indretningsamok! Så har jeg da haft det sjovt så længe :-)

En klassiker på enhver blog, sættekassen, er en foræring fra mine forældre, som nu blot venter på lidt nyt tapetindmad, før den skal huse alskens dimser og dippedutter.

Endnu et besøg hos det lokale genbrugscenter i weekenden indbragte mig blandt andet denne skønne vase

IMG_3574

God dag til jer alle! Min tilbringes under dynen med en ordentlig omgang forårsforkølelse..

1 kommentar:

  1. UH jeg glæder mig til at se alle tingene IRL. Det bliver så fedt!
    Det er nogle flotte stoffer du har sat sammen.
    Sættekassen er godt nok også blevet fed i den farve!!!!!

    SvarSlet