tirsdag den 17. august 2010

Kreahjørne med udfordring og minuskreativitet

Jeg har indrettet et nyt kreahjørne til min symaskine (Endnu et - for lige overfor har jeg et hjørne til klippeklister og andre syslerier, men det har ligesom aldrig rigtig fungeret som andet en aflægningsplads for dimser og dutter) Med den nye krog, og samtidig en gedigen oprydning i stofsamlingen, håber jeg at kunne sætte lidt skub i kreativiteten igen! Ovenpå et par KÆMPEFIASKOER udi det kreative har jeg mistet gnisten og mangler virkelig inspiration, men mere om det en anden dag.. Her kommer et par billeder (hastigt knipset og derfor ikke så æstetiske ;-)) men så kan I få syn for sagen.










6 kommentarer:

  1. Hvor sjovt...jeg har selv lige været igennem samme oprydningsrunde med mit stof.

    Det ser bare rigtig hyggeligt ud dit hjørne og sikke en orden - lækkert.

    Jeg håber du får lidt af dit kreative humør igen...er nysgerrig hvad har slået dig af pinden? (Ok hvis du ikke gider svare) :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Skønt hjørne du har fået lavet.

    Jo jeg har også en del af det fine gule tapet liggende, og jeg bytter gerne til skønt tapet/papir, dimser, dutter osv, eller sælger hvis du heller vil det?!

    du kan jo sende en mail så kan vi lige finde ud af det :)

    bournonvillehansen.sara@gmail.com

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Nogle gange må der bare en hård oprydning til...sådan lidt at starte fra scratch. Og så kan man sidde der og glo ud i luften... og så er den der pludselig igen - inspirationen.
    Håber du snart er klar igen.

    SvarSlet
  4. Heisan Mette
    Så fint kreahjørne du har fått deg! Godt å ha en plass til alle sine glade krumspring! Flotte stoffer ligger det utover ser jeg. Kanskje det blir et nytt fint lappeteppe?
    Her er det i dag blitt hverdag med en iltert ringende vekkerklokka som ulte halv syv og unger som skulle på skolen etter lang sommerferie.
    Men.. vi skal ta vare på de fine augustdagene som jeg er sikker på kommmer. Ikke gi oss med bading, grilling og utekvelder i hagen.Det er nå man må lade opp magasinene for en kald norsk vinter.
    Ha gode augustdager!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlet
  5. Det er bare blevet så fint!!! Det eneste minus der er ved det, er at der ikke er et kømpe billede af mig på opslagstavlen he he...
    Ej, det er blevet SÅ fint!! Jeg glæder mig til at se om du ikke snart kan få hul på kreabremsen igen :D

    SvarSlet
  6. Hej Differentia.
    der er ikke blevet taget produkt billeder af dem endnu, og forsøger jeg mig selv som produkt fotograf bliver det altid noget agtig pis gult roderi, så det holder jeg mig så vidt muligt fra! men smid en mail til mig om hvad du godt kunne tænke dig, så finder vi ud af det! ;-)
    Lea

    SvarSlet