søndag den 8. august 2010

Porcelænssmykker kan man aldrig få for mange af!

Jeg har udvidet min samling af fine smykker med disse tre ting indkøbt på ferien i Prag. De runde øreringe og brochen er fra maliska, som laver de fineste porcelænssmykker, de firkantede er fra Pavla Vachunová, som jeg har været så heldig at møde. Hun er en meget kreativ dame, der laver fantastiske smykker! Jeg har købt dem i yndlingen over alle yndlingene: den fineste af alle butikker, Flamingopark, der heldigvis også har en webshop, hvis man ikke lige kommer på de kanter. Både butik og webshop er bestemt et besøg værd!

      

3 kommentarer:

  1. Yndige smykker. Jeg kan især godt lide kanin brochen :)

    SvarSlet
  2. Hej Malene! Ja den er jeg også vild med (og så er den næsten identisk med farmors stel :-))

    SvarSlet
  3. Wow hvor er det nogle fede ting!! Det er helt vildt!
    JEg er også rigtig vild med kortet, hvorpå hendes navn står, efterfulgt af /////////.
    Jeg glæder mig til vi skal derned sammen og købe lidt til gemmerne :D

    SvarSlet