lørdag den 23. juli 2011

Marstal for altid

Vi har haft dejlige dage i Marstal i ugen her.

Lige fra jeg satte mine ben i byen for første gang for ikke ret lang tid siden, har dette sted føltes som "hjemme". Mine drenge taler allerede om at flytte til Ærø og vi drømmer alle om at vende tilbage hurtigst mulig. Og da vi jo i forvejen bor på sydfyn skulle det jo ikke være helt uopnåeligt.

Denne gang boede vi på vandrehjem, da vi var temmelig sent ude og alt hvad der er af feriehuse og camping var fuldt booket til langt ind i august. Det var så fint et sted og det var ganske hyggeligt med os alle 5 i samme rum, men når vi vender tilbage bliver det i et af de fine feriehuse i en af de hyggelige gamle gader og gerne med lidt rusk og blæsen udenfor vinduerne eller endnu bedre sne!

Marstal er skøn i alle slags vejr, har jeg på fornemmelsen!








3 kommentarer:

  1. Årh det ser hyggeligt ud!!!

    SvarSlet
  2. Skønt ser der ud! Jeg har stadig dejlige minder fra min ferie på Ærø, som jeg var på for 20 år siden :)

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt - vi er nemlig lige vendt hjem fra en uge på Ærø også Mette : ) Vi boede i Søby men mødte en del fra klassen/Sfo ovre på den skønne ø : )

    SvarSlet