lørdag den 2. juni 2012

Tilbage på sporet

Så gik der en måned.. Der har været opture, nedture og hurtige ture. Og så var der det gode vejr. Og nogle meget meget store beslutninger (mere om dem senere)
For at komme tilbage på blogsporet igen kommer lige en gang billedspam fra måneden, der er gået.
















#1 Jeg blev træt af retro og malede skabet gråt og købte nyt indhold fra HAY

#2 Fin ring købt til Kunstfabrikkens marked

#3 Yngsten fyldt 7 (!!) år

#4 Til hver af ungernes fødselsdage tager vi et billede som dette. Sjovt at se udviklingen :-))

#5 Min nye mintgrønne Kitchen Aid. I'm in love!!

#6 Matchende neglelak fra Tiger

#7 Købte mig en sølvstrik

#8 Vi spiste på vores yndlingsplet

#9 De fantastiske laksekager

#10 Yngsten havde fremstillet disse skønne dyr en morgen, hvor forældrene sov længe :-))

#11 Jeg besøgte min søster og fik krammet yngste nevø rigtig meget

#12 Vi brugte meget tid på stranden

#13 Clematisbusken sprang ud

#14 Nye striber

#15 Vi konsumerede uanede mængder af koldskål


16 kommentarer:

  1. Wow, ser skønt ud og så velkommen tilbage til blogland. Det er da by the Way helt ligegyldigt om man blogger med korte eller lange mellemrum... Du har vel ikke skrevet kontrakt med nogle af os :-) smuk Clematis i øvrigt og tillykke med den yngste

    SvarSlet
  2. Åh, skønne billeder.
    Jeg er vild med Hay´s æsker, de er bare så flotte.
    Og dejlige drenge du har :)
    Jeg kender også til det med at tiden ikke altid er til at blogge, men bloggen er for mig også et frirum, og må helst ikke blive en stress-faktor. Familien kommer først.
    God weekend.
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena, du har ret. Familien kommer først!

      Slet
  3. Ja, pyt da med hvor lang tid der går. Kan altså stadig huske din mindste for snart 5 år siden hvor han stavrede rundt til noget komsammen ude i børnehaven. Er vild med din ring og håber at kunne nyde kaffe med dig inden længe - måske på en af de smukke pletter : )

    SvarSlet
  4. Ja, Sine, tiden er fløjet afsted. Jeg synes også lige, at du var gravid med E, og nu er hun en stor børnehavepige :-)
    Kaffe kunne være skønt, når du får tid.

    SvarSlet
  5. Hvor ser du skøn ud omgivet af dine drenge!
    Det er et stærkt indlæg, sikke en masse dejlige oplevelser. Den solskinsplet gad jeg også godt spise grillmad på!
    Er det flødeskum, du får i koldskålen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida :-) Og ja, det er flødeskum.. Uhm..

      Slet
  6. Dejligt at høre fra dig igen. Det ser ud som om, tiden får ben at gå på hjemme hos jer med en masse dejlige oplevelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene, ja man skal sørge for at de gode oplevelser fylder.

      Slet
  7. Heisan søte Mette
    Velkommen tilbake, fint å ha deg her i bloggland!
    Så skjønne, fine sønner du har! Og så deilig med strandturer!
    Fin Kitchen aid også, slikt har jeg ikke, bare en steingammel miksmaster til et par hundre kroner, hi,hi.
    Gode dager til deg, Mette!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlet
  8. Tak Kaspara, ha' en fin ny uge :-)

    SvarSlet
  9. SKØNNE billeder og skønne drenge, som altid!! <3
    Jeg er da helt foresket i den skønne lille baby. Hvem mon han er?!?! NÅ ja, det er jo MIN lille baby ha ha.

    SvarSlet
  10. Darjligt ser det ud, det hele!

    KH
    tina

    SvarSlet
  11. Hei Mette! Hvor skjønn du er! Du er jo en utrolig flott dame. Guttene dine er bare søte. Likte de stilige stripete genserene. Gratulerer så mye med seieren i går. Har ordentlig krysset fingrene for Danmark slev om NL er vår nærmeste nabo, hihi. Sønnen min var "ikke amused" da DK vant, men jeg har gledet meg masse. Mannen min og jeg hadde masse spøk med ham: Vi sa, vi ville kjøre gjennom vår NL naboby og svinge Dannebrogen (vi ikke har, men jeg kunne lage den av den norske flaggen: den blå stripen skal overmales hvitt). Da var ha virkelig stygg.
    Ha en fin søndag videre. Knus, PillePalle

    SvarSlet
  12. Velkommen tilbage:) Jeg er selv lige vendt tilbage (så småt) efter en måneds pause fra bloggen. Sådan er det når det "virkelige liv" pludselig trækker lidt ekstra i én. Er spændt på at høre, hvad det er for store beslutninger I har taget! Håber alt er vel....dejlige billeder i hvert fald!

    SvarSlet