mandag den 31. oktober 2011

Hjælp - en efterlysning!

                                                                Billede lånt her

Blogland I er min sidste chance!

Jeg har i mange måneder ledt efter denne kjole fra Nümph, både på nettet og i fysiske butikker. Den er fra foråret og ikke mange butikker havde indkøbt den.
Nu har jeg så endelig fået fingre i et eksemplar, men har været lidt størrelsesoptimistisk, og har således igen brug for hjælp til at finde kjolen.

Det skal være en størrelse 40 og jeg håber virkelig du kan hjælpe. Der venter en lille findeløn til den, der fører mig sammen med kjolen :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan desværre ikke hjælpe, men det er godt nok en skønhed...

    SvarSlet
  2. Det var en skam Ida, for ja den er skøn ikke mindst farverne. Men så kan man lære at slå til, når der er noget man gerne vil ha' :-)

    SvarSlet